من ، تنهایی ، گریه ... !!!

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق

تقصیر چشمای تو بود وگرنه ما کجا و عشق

سرم تو لاک خودمو دلم یه جو هوس نداشت

بس که یه عمر آزگار کاری به کار کس نداشت

تا اینکه پیدا شدی و گفتی از این چشما خیس

تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس

عشقمو دست کم نگیر درسته مجنون نمیشم

وقتی که گریه میکنی حریف بارون نمیشم

روساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن

هنوز یه قطره اشکتو به صد تا دریا نمیدم

یه لحظه با تو بودنو به عمر دنیا نمیدم

همین روزا به خاطرت به سیم آخر میزنم

قصه ی عاشقی مونو تو شهرمون جار میزنم ........



نظرات شما عزیزان:

COFFEEDOT
ساعت21:11---9 خرداد 1391
ســـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــلام!

چه خبره همه زدیم تو کار لوکس بلاگاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا!خبری شده؟کی لوکس بلاگ رو پیش فروش کرده به دوم تجربی هااااااااااااااااااااااااااااا اا!

میگم قالب های مشکی با فونت های رنگی رو دوس دارم!به قول بغل دستیم تو کلاس ( اسمشو بیارم ریا میشه!) قالبت تو حلقم!نرسیده کبد!خوبی؟(یاد چت روم های وبمون افتادم!)
پاسخ:دیگه دیگه .......... سلیقه مهسا جون حرف نداره !!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت توسط دختر تنها| |


Power By: LoxBlog.Com