من ، تنهایی ، گریه ... !!!

پرسید به خاطر کی زنده هستی ؟

 

با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم به خاطر تو ،

 

بهش گفتم به خاطر هیچ کس

 

پرسید پس به خاطر چی زنده هستی ؟

با اینکه دلم داد می زد به خاطر دل تو

با یک چشم پر از اشک بهش گفتم به خاطر هیچ چیز .

ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی ؟

در حالی که گریه می کرد گفت :

به خاطر کسی که برای هیچ زنده است



نظرات شما عزیزان:

COFFEEDOT
ساعت21:46---28 خرداد 1391
عزیز؟
چرا تو بهمن 1391 داری؟
قضیه چیه؟مگه 91 بهمنش گذشته؟من چرا خبر ندارم؟قضیه چیه؟


coffeedot
ساعت17:06---17 خرداد 1391
بسوزه پدر عشق و دوست داشتن و ...! حتی عاشق هم نباشی ویروس میده به آدم!تب مالت هم میگه برو من هستم ( به قول بغل دستیماااااااااااااا)

زنده میونه ؟آیا؟آیا؟
پاسخ: دنی جون چه میشه کرد ؟ آدم مگه دست خودشه که بشه یا نشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا عشق نه ولی دوس داشتن رو نمیشه جلوشو گرفت !!!!


yuta
ساعت10:48---10 خرداد 1391
كوفته كه به خاطر اون كه براي هيچ كس زنده است..

تو وب مي سازي به من نميگي؟!

الحق كه...
پاسخ:واااااااااااااااا تو بعد عمری سر زدی این چه حرفاییه ؟؟؟؟؟؟؟ بزنم ............. من رو تخته کلاس نوشتم آدرسشو تو ندیدی ب من چه دیوونه ؟ ولی مرسی سر زدی آجی !!!!!!!!!!!!!


باران بهاری
ساعت15:04---4 خرداد 1391
پرسید که هستی؟ گفتم :نیمه ی پنهان تو،

صدا زد کجا هستی؟گفتم: درون نیمی از وجود تو،

با تامل گفت:کی تو را می بینم؟!گفتم :همیشه،

گفت:پس همیشه با نیمی از وجودم زندگی کرده ام که احساس تنهایی بر من قالب است.

عالی بود،خدانگهدار،یه دوست
پاسخ: مرسی که سر زدی عزیزم .... بازم بیا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت توسط دختر تنها| |


Power By: LoxBlog.Com